Una entrevista en espa(ene con: ~)ol

Rubriken säger väldigt mycket.. Saker och ting ordnar sej med inte alls okej lösningar och kan vara lite småkluriga att förstå.

Jag ska ta det från början. Igår intervjuade vi Chilenare och detta på spanska. Frågorna var noga förberedda och allt var planerat att gå bra. Så bra som det kan gå iallafall.. Resultatet blev väl ungefär som väntat och det var vi tvungna att spela in. Att lyssna på intervjun idag var en smärre plåga och jag förbjuder på Fanny och Sara att spela upp den för en enda levande själ!

Nog talat om detta. Om allt annat också för den delen. Jag kommer med andra ord inte på något vettigt att skriva.
Jo, förresten:
- Jag Saknar Dej Loppisen!
- Grattis Niklas!

Dagens citat
Vad vi blev allvarliga. Jag känner mej väldigt seriös faktiskt.
Ja, kommentaren höll inte stämningen om man säger så..

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0