Spår av en stjärna

Varje gång jag öppnar kylskåpet möts jag av en autograf. Ett spår av en stjärna. Nu när denna namnteckning har förföljt mej i ungefär en och en halv månad har jag bestämt mej för att göra något extremt Jag ska publicera den här! Det finns förstås risk att någon snor den och säger "haha, den stod minsann på mitt kylskåp" men den smällen får jag ta..

Såå, detta är alltså vad som syns på mitt kylskåp(okej, resten av familjen får också njuta av synen):



Klå det om ni kan!!

//Julia


Kommentarer
Postat av: Max såklart?

hahaha nu är det dags för mig att skina!!!! jag har faktiskt 5 st autografer ifrån en viss Aftershave-Dave i mitt kök, så du får väl nöja dig med din enstaka autograf :P

2008-09-04 @ 21:38:46
Postat av: Julia

Skit! Du vann... Men jag kanske är god tvåa?

2008-09-04 @ 21:49:04
Postat av: Max såklart?

haha!! men jag blev ju påmind när jag läste inlägget så jag var tvungen att springa in i köket och kolla så att dom var kvar också!! :D men du är helt klart en mycket god tvåa - en helt okej tvåa ;)

2008-09-04 @ 22:01:33
Postat av: David

Att max hade kvar sina hade jag inte en blekaste om och jag är mycket hedrad. Väldigt hedrad. Jag kan inte göra annat än att lyfta på hatten.



Tack. <3

2008-09-15 @ 19:22:30
Postat av: Julia

Nej, vi sparar alla spår vi får.. autograferna kan ju dessutom bli värdefulla en dag!

2008-09-15 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0