Sånt som kan göra dej glad, del 3

Enjoy!

- När du är sjuk och inser att du har 34 osedda avsnitt av Andra Avenyn till förfogande. Det underhåller dej länge och ja, pinsamt men sant, jag tycker om det. Det är nog egentligen en av de sämsta svenska serier som visats men det roar ändå!
- När du är ute och joggar och märker att konditionen förbättrats. Detta upplever jag inte så ofta av en anledning; jag utför aktiviteten extremt sällan och det får konsekvenser.
- Kråkguldet. Om jag inte varit tvungen att skriva ned en text till låten Reason Why ikväll så tror jag nästan att jag skulle sett det. 
När du sitter hemma och kommer på att du ska dansa järnet denna vecka. Jag är glad nu kan man säga.
- Synen av att nån öppnar dörren till ett rum från vilket det väller ut ballonger. Att personen i fråga dessutom var trött gjorde saken ännu bättre!
- När du märker att bussen du åker inte kör massa omvägar men att den går upp till lägret. Just lägret har jag inte så stor nytta av men det gör Loppisen jätteglad! 
- När du har sjukt bra koll och hälsan i behåll. Ja, det är ju till och med glassigt.
- Röda, jättegoda äpplen som är lite krispiga. Jag skulle inte tacka nej till ett förråd av dessa. Om de höll samma stil jämt, det vill säga.
- När du får nån slags rätsida på saker och ting. Djupt och sant!
- En grym låt av en vettig artist med förståelig och bra text. Jag saknar det nu kan jag meddela.

Dagens citat
- Den 10/9 ska vi ha friluftsdag. Har ni några förslag på vad vi kan göra?
- Vänta...Är det snö då?


Kommentarer
Postat av: emma

Roda, jattegoda applen som ar lita krispiga- det kan jag inte annat an halla med om!! me like!

2008-09-04 @ 19:05:07
Postat av: Julia

Eller hur! Helt fantastiskt!

Hoppas du har det fint i framsklandet förresten. =)

2008-09-04 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0