Rökta DMare smakar nog helt okej

Till alla er hundratals läsare som undrar vart Julia och hennes bloggande tog vägen kan jag meddela att vi inte försvann någonstans. Vi är ständigt närvarande men ibland ser man det inte på utsidan. Detta beror på att vi utför en av oss väl beprövad metod som kallas "abstrakt bloggande". Med det menas att man inte riktigt märker att jag, med hela min personlighet, bloggar och det är smått oklart om det verkligen sker. Inte ett officiellt spår är tillgängligt och det är här det abstrakta kommer in i bilden! Det är nämligen så att det i mitt huvud vid sådana tillfällen finns tre, kanske fyra, inledningar på olika inlägg men när dessa ska skrivas ned känns de en aning inaktuella. Bloggandet sker alltså endast i min hjärna och därav namnet på metoden.

Nu tänkte jag att en sammanfattning av mina senaste dygn skulle vara en bra fortsättning på det hela men så blev det inte. Det skulle vara föga intressant att läsa och dessutom anar jag att Jossan redan håller på att berätta om klass Dansmupp-Ett's friluftsdag.

Så, tack för mej för denna gång då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0