Knivarna är sluta...

...Jaha okej.

Helgen har varit öhm annorlunda

Fredag var de sova sova sova sova!!

Lördag for till stan för att balettkläder vilket INTE är roligt. Jag och Julia gick från topp till botten till dålig humor och upp till toppen igen.
Vi kom på den roligaste planen.
Vi gick som vanligt och kollade på killkläder och vi fick till och med vara smakråd.
Vi träffade Amanda  och gick och åt middag sjukt konstigt  ställen.
Vi såg en dansföreställning och den va liiiite konstig men dom va riktigt duktiga.
Vi skrattade så vi började gråta när Julias mamma gjorde något VÄLDIGT roligt.

Söndag se på tv och träna.



Jag saknar sommaren så sjukt mycket!!
"Värsta efterfesten men ni får inte komma"




Vissa människor är ju bättre och äckligare än andra <3


Dagens skämt.
-Jag tycker att karlar med långt hår ser intelligenta ut. Sa Britta.
-Jag vet inte det jag. svarade Svea.
- När jag plockade bort ett långt och blont hårstrå från min mans kavaj såg han ovanligt dum ut.

Kram Jossan.

 

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHHAHAHAHHA efterfesten tar fan priset på HEEELA sommaren, HAHAHAHAHA

du är också ganska äcklig josefin!

2008-09-08 @ 23:09:31
URL: http://yousayso.blogg.se/
Postat av: Frida

:D

2008-09-09 @ 13:30:52
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0