Klassfest.



 Idag har jag varit med om mycket roligt
t.ex som när jag och Jessica skulle fara och handla vi står och pratar leker med kött, köper en Konsum tygpåse, köper gris fett och blbalabl  hjärna, köper tunnbröd av Julia och hanna, får  göra fiskedamm,

Jag -Undra varför dom hade fiskedamm?
Jessica -Men de är väl AIK:s dag eller något.

Jag - Undra varför alla militärer var där?
Jessica - Men de är väl militärernas dag eller något.
HAHAHA Så sämt!


Kom nyss hem från klassfest  vilket var riktigt trevligt och ingen i klassen är ju så normal vilket gör det mycket roligare.

Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: Lydia

Ha Ha, klassen är söööt :P :P

2008-09-30 @ 21:40:51
URL: http://www.dansfreak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0