Jag saknar...

...Bloggkakorna.

Nu har jag slutat YEES.
Har verkligen inte gjort något vettigt idag förutom att fika negerbollar och någon kaka mummss tack Lydia och Sara.
När DN1 fått i sig socker blire KAOS.

Sitter i en danssal och nördar mej med Nina och Frida blogga,msn,bilddagboken,apberget jaa alltihop och så klart musik men de räknas inte.

Igår vare bråk bland Vännäsfolket i DN1.
Hör på de här. Julia skriver in födelsedagar i sin nya kalender som JAG hjälpte hon att hitta och så hoppar hon över hela Februari  hur snällt är de liksom.
Men idag så har vi varit sååå snälla.

Amanda min är mycket bättre än din.. hahah! (kan misstolkas gaaaanska så mycket)


Jag har glömt mat och pengar så jag kommer inte äta fören jag kommer hem efter träningen.
HÄR MED DÖPER JAG TILLBAKA MAX TILL MAXIMILIAN..


 

Nina är den sötaste jag vet <3 PUSS



Jag har fått världens bästa ide från och med nu ska vi börja med dagens ros :D AAAHH!

 Måndagens ros går helt klart till Ruben som gav oss godis.

Dagens ros går till Julia för jag fick massage :]

Dagens skämt.
-Tog du en dusch i morse?
- Hur så fattas de en?

Kram Jossan.






 


Kommentarer
Postat av: amund

mycket du skrivit om mig :C haha rätt åt dig att du inte får nån mat -_- jag ska ha dagens ros för att jag kom på idén till djurdansen :C

2008-09-09 @ 15:42:40
Postat av: Nina

taack! (L) Du är sweet like sugar mcjuice!

2008-09-11 @ 19:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0