Hela världen...

...Snurrar.

Okej vi är sämst på att blogga när de är helg inte okej.

Fredag - Jag färgade och klippte håret vart väl okej ska lägga ut en bild sen när jag ser liiite fräschare ut.
På kvällen så va jag med Sofia vi(jag) åt flera ton med gräddstuvadpyttipanna så äckligt gott alltså.


 Lördag-  Volleyboll gänget va på boda borg och fjantade sig, riktigt roligt.
Jag, Linnea, Sara och Emmy vann så klart  men det hade ni nog kunnat lista ut.
Efter flera timmars hårt arbete for vi på max och åt  dom har ju de godaste hamburgarna kan jag ju lova. Men inget slår ju den kalla humburgaren vi åt i stockholm. HAHAH!
På kvällen for jag till Julia och vi ÅT 1stor skål med fruktsallad,1lter gräddglass,grädde,Choklad.


Söndag - Vi vaknar och gjorde 4portioner tomtegröt,2ägg och mackor till frukost.
 Ligger på golvet och lyssnar på Julias mage de är äckligt hur mycket den låter.
Sen far jag på en väldigt ovärd träning alla var något övertrötta såde gick väl inge vidare.


Nu ligger jag i min underbara säng och skriver till Ida.
Har ont i min mage. Det känns som om jag gjort situps hela natten och de har jag inte gjort tror jag iaf + att när jag ställer mig upp så snurrar allt bara. Kanske inte den bästa kombinationen. HAHA!
Men som tur är så har jag kissiefilmerna som kan få mej på bättre humör <3


Dagens skämt.
Lilla Anna kommer första dagen till skolan.
-Träbänkar? och detta ska vara första klass?


Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: ida

STOCKHOLM VAR FAN THE TIME OF MY LIFE

2008-09-21 @ 20:49:47
URL: http://yousayso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0