En vacker dag ska bloggen få en uppsnyggning...

...kanske blir det i halvårspresent?

Till att börja med kan jag säga att helgen har varit händelserik!
Fredagen innehöll trevliga terminsstarter, härliga nostalgikänslor och glad information.
Lördagen hann jag gå från topp till botten till återhämtning till sjuk humor till dansupplevelser till trötthet.
Idag har jag gått. Gått med, gått långt, gått hem. 

Sen ska jag också meddela att jag:
- är glad att jag iallafall är en helt okej tvåa (som svar på din kommentar Max) 
- längtar till Hemavan
- en vacker dag kommer misshandla min sladd till ipoden ganska rejält
- skulle vilja prata med vissa personer.


Dagens citat
En konversation på ett matseveringsställe där
den första personen är kund och den andre personal.
- Ursäkta men det finns inga knivar...
- Okej.
--Tystnad--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0