Dum...

...På riktigt.


Några i Dn spelar ett spel...

Lydia - Vilket skin skulle man äta för att bli oemotståndlig?
Amanda- Vaa?
Lydia - Vilket skin skulle man äta för att bli oemotståndlig?
Amanda - Vaa vilket vadå?
Lydia - Men S -K-I-N-N
Amanda - SKINN!?


Anna - Men en räv är tänker man mer som en katt.
Amanda - Neej en hund.
Jossan - En hund en chiwawa då eller?
Amanda - NEEJ en hund!!!


Vi har riktigt less på en novell som vi jobbat med 100000000ggr på svenskan
så Signe ringde till författaren och frågar om de är en kille eller tjej, I
nvandrare eller inte, vad förarana skulle göra mm.
Bästa lösningen.. Hahahah!

Frida är min digga deppigaböcker kompis <3
(inte för att vi läser men)


Vi tog skolkort idag och vi var riktigt ÄCKLIGA.
Ändå bästa klassen vi har gillar er mer och mer för varje dag :]


Anna sitter och gör matte.
" Jag måste hitta räven jag måste
"




Efter skolan ska jag,Julia och Nina fara och äta kinamat
jag har taggat hela veckan de är ju så äckligt gott.
Sen kl:19.00 ska vi fara och sen en dansföreställning med Dn1,2,3.

Kram Jossan.



Kommentarer
Postat av: Lydia

Men "skin" stavas ju bara med ett n...... om de är 2 n, vilket de var, då äre nåt annat ju!!!

2008-09-30 @ 21:43:11
URL: http://www.dansfreak.bloggagratis.se
Postat av: amandaL

skinn skämtet blev inte alls lika roligt på datorn som IRL.. ;P

2008-10-07 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0