DN1...

...Är äckliga!


Vi har just haft modernt då vi körde nån styrkablablabla de var iaf väldigt jobbigt.
Vi har bara 10min på oss efter så nu sitter vi här på dk och är väldigt äckliga ;D

Snart har vi lunch (YES jag är sjukt hungrig) hoppas de är gott men troligen inte för vi äter ju på vildmannen.
Jag vill ha älgköttgryta MMMMS (Julia är liite less på att jag jämt pratar om de. hahaha)



JULIA DU ÄR SÄMST PÅ ATT DISSA MAX!!


Dagens skämt.
Det var en gång två farbröder som bodde i ett hus. Ingen och Dum hette dom.
En dag ramlar Ingen ut genom fönstert då ringde Dum 112.
- HJÄLP HJÄLP..INGEN HAR RAMLAT UT GENOM FÖNSTRET!
- Men det var väl bra?
- MEN INGEN HAR RAMLAT UT GENOM FÖNSTERT!
- Men det var väl bra?
- MEN INGEN HAR RAMLAT UT GENOM FÖNSTRET!
- Men är du Dum eller?
- Jaa hur visste du de?

Kram Jossan!

Kommentarer
Postat av: Fastevik

HAAAAAHHAHAHA sköönaste skämtet Josse!!!

2008-09-04 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0