Abracadabra...



Det har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist.

Den fruktansvärda Loppkanligan har bildats.


Jag och Sofia har inventerat kryddor på Ica.


Jessica har fått sjukaste träningsvärken i benen.


Första volleybollträningen.


Första fikatisdagen

Första djurdansen.

Första jazz lektionen.Gud va jag har saknat de <3


Det var två människor som skulle fara och köpa middag vi kallar dom X1 och X2.
X1 var väldigt sockersugen så X1 och X2 gick in på Konsum.
Efter ett tag kom dom ut med 42plättar,418g jordgubbsslyt,1vispgrädde på burk och marabou amigo.
X1 och X2 mådde väldigt dåligt när dom sedan skulle dansa.


Julia  - Men de roligaste var ju när vi stod i en lång cirkel


Jag är grym på gitarr nästan bättre än David om jag får säga det själv!

.

Dagens skämt.
Josefin och Julia var ute och gick med deras hund Fiffi.
Plötsligt försvinner Fiffi.
-Vi måste ju leka efter hon!! säger Josefin.
Julia tittar upp i luften och skriker FIIFFFFFII...

Kram Jossan



 





 


Kommentarer
Postat av: jessica

sjuuuukaste träningsvärken!!

2008-09-02 @ 22:22:55
Postat av: mamma

Fikatisdag mmmmm mums tror vi måste införa det också.Bakar ni själva eller......

2008-09-03 @ 07:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0