Vi flög så högt utan att titta ner

Det har framkommit att vi har ännu en extremt trogen läsare. Marcus heter han och är mycket cool. Hej Marcus!

Det ryktas också att Amanda ska skärpa sej så vi får se hur det går. Härmed ska jag börja med en lite bloggträning för henne. Varje dag ska jag skriva en liten fråga som hon måste svara på. Då ser vi hur bra hon är på att följa bloggar. Detta kan bli smått internt men säg bara till så kan det tänkas att även du får en egen punkt. Övervägning av beslutet kommer dock krävas från min sida.

Såå, Amanda. Ikväll (det är godkänt om du läser detta imorgon också) vill jag att du berättar vad du köpte i cafeterian och hur det smakade. Pris är ett plus om du tar med samt om det var värt kostnaden.
Och förresten, Break A Leg och lycka till!

Imorgon blir det avlyssning på hur pass mycket musikarna kan bluesa (?) loss. Nu när jag sitter här funderar jag på att skrapa ihop nån form av idoljurry. Det skulle ge mycket fördelar, bland annat en bra plats med bra ljud och uppsyn . Inte helt fel. Jag misstänker dock att vi inte skulle bli så uppskattade. Tyvärr.

Dagens citat
Och nu ska det inte vara nån nål utan en rejäl spruta!

//Julia


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag läser faktiskt eran blogg varenda dag :)

2008-10-15 @ 22:02:48
Postat av: Matilda

Jag läser faktiskt eran blogg varenda dag! :)

2008-10-16 @ 07:08:03
Postat av: Lydia

HAHHHAH Robie o hennes kommentarer asså!! Hahahah den där gången som hon sa nåt om en spik i stjärten då! hahah hon e kul! XD

2008-10-16 @ 14:59:57
URL: http://www.dansfreak.bloggagratis.se
Postat av: Marcus

Nu vart jag glad!

2008-10-16 @ 15:25:15
Postat av: Julia

Matilda: Tackar! Nu börjar det krypa fram här..



Marcus: Vad bra! Jag gillar att glädja folk.



Lydia: Haha, ja, hon är ju det =) "Det var ju inte vackert...men det var ju orginellt!"

2008-10-16 @ 19:51:06
Postat av: Amanda

Jag svarar faktiskt... (bättre sent än aldrig?) Ni minns jagitne vad köpte i cafeterian just den dagen men idag köpte jag ett äpple och en karamell :)

2008-10-22 @ 18:59:00
Postat av: Julia

Okej...svaret är iallafall godkänt men inte så utförligt. bra jobbat!

2008-10-22 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0