Vem visar dej en väg du kan gå

Egentligen skulle det så kallade polisinlägget publicerats för ett X antal timmar sedan men något hände med tekniken och det blev inte som jag tänkt. Möjligtvis orsakades detta av en feltryckning...

Det är iallafall som det ska nu. Byxorna är åter. Vi hälsar dom välkomna med en varm applåd!

Helt ärligt; jag är nästan avundsjuk på dom som har nåt att blogga om! Frankrike-Emma och Tanzania-Sofia är två exempel. Vad kan jag själv skriva? Att jag nyss hittade ett paket halvt bortglömda Extra White på mitt skrivbord och att det regnar ute.

Dagens citat
- Han sa nåt om Sportlovet..
- Men det är väl typ snart?
- Sportlovet, sa jag.
- Ja? Det är väl inte så långt?
Med tanke på att det är den första oktober skulle jag inte påstå att det är imorrn iallafall.

//Julia

Kommentarer
Postat av: Emma

vad är addressen till tanzania-sofias blogg?

2008-10-01 @ 21:41:02
Postat av: Julia

Den är så mycket som sofiaitanzania.blogg.se =)

2008-10-01 @ 22:20:31
Postat av: David

Sportlovet! Då kommer jag!

2008-10-06 @ 20:13:57
Postat av: Julia

Nice! Det var till och med det vi pratade om! =)

2008-10-06 @ 20:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0