Vem tar sej tid och frågar hur du mår?

- Jag är sämst på att analysera noveller.
- Spanska är drygt.
- Hotmail är överbelastat.
- Jag behöver just hotmail.
- Hanna har spelat upp otillåtet material.
- Max har enligt rykten en bild på facebook.
- Hotmail är fortfarande överbelastat.
- Skabb.

Men jag ska inte klaga. Vi hade trots allt ingen engelska och fruktleveransen kom även denna måndag. Jag var den enda som skrattade åt mina bilder och det finns planer på en popcorndag. Toppen!

Annars kan jag meddela att resan var fin, Saga finare, kombinationen av allt finast.

Dagens citat
- Vad är det värsta ordet du vet, näst efter fullkorn?

//Julia

Hotmail funkar igen!!

Kommentarer
Postat av: Den bästa systern

Vem gjorde det uttalandet? kan det va Johanna som frågade dennis?:)

2008-10-06 @ 19:27:18
Postat av: Julia

Skulle kunnat vara! Men faktiskt var det en konversation mellan två killar i min klass =)

2008-10-06 @ 20:41:09
Postat av: Bananna

Är du fortfarande arg? :P

2008-10-08 @ 08:48:28
Postat av: Julia

Ehm, bara när jag tänker på det och analyserar lite på djupet :P

2008-10-08 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0