Vem kan du skrika åt när inget blivit som du vill?

Julias pepplista:

- Höstlovet i en källare.
- Nyårsläger i Hemavan.

Vad patetiskt det där kändes.. Jag som tyckte att jag hade jättemycket att ladda för. Det här blev en flopp.

Jag har en vän som är grym på många sätt och vis. Dock inte bloggläsande. Jag påminde henne igår men icket! Amanda, ge mej en bra förklaring till detta eller baka en Pollykaka åt mej..

Dagens citat
- Du kan ju inte äta bara ris! Du måste ju få i dej lite proteiner också!
- Jamen vad är det i kött då??!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Höstlovet i en källare... tillsammans med MIG!! WOHOO!! Fight, fight, fight!!!

2008-10-20 @ 19:13:47
Postat av: Hanna

Höstlovet i en källare... tillsammans med MIG!! WOHOO!! Fight, fight, fight!!!

2008-10-20 @ 19:14:02
Postat av: Julia

Haha, vi har gått igenom många år av vokabulär fight. ska vi köra fysiskt iår? flest blåmärken orsakade på den andra vinner?

2008-10-20 @ 19:32:03
Postat av: Amandaaaaa

Åh, Pollykakan skulle vara underbart... synd att jag inte har polly.

Jag har en förklaring varför jag är dålig.. Jag är glömsk och lat! Men nu svarar jag ju på alla vilket är kul :D :D

2008-10-22 @ 19:03:40
Postat av: Julia

Ja, det är bra Amanda! Pollykaka på lördag? =)

2008-10-22 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0