Tack gode gud för godis.

Dn1 laddar upp med mackor,godis,yoghurt och kaffe inför filmen Holes som var ganska så dryg om jag får säga det själv.

Mr.Sir var filmens underhållning kolla så otroligt ful han är.


Måste bara ha en bild på Zero
han va ju så söt.


Igår på idrotten hade vi basket och jag ägde om jag får säga det själv. i slutet då vi sitter och stretchar så säger jag en enda mening och just då
Läraren- Väldigt bra presterat idag, JOSEFIN!!
Jag- YEEES!!
Sen kom jag på att jag tror att han menade att jag skulle va tyst så jag misstolkade det ganska mycket. Hahaha!


Nu jag har jag nästan gjort klart min ordlista så nu har jag bara svenskan kvar.


Jag har gjort något konstigt med mitt knä/fot så nu känns de exakt som när Max fällde mig och de är SJUKT JÄKLA JOBBIGT!
Går det inte över snart så amputerar jag bort det är så less på att det jämt är jag som skadar mig.


Amanda glöm inte att du är klen <3

Kram Jossan!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha....det är bra sug åt dig alla beröm du var säkert värd den.

2008-10-24 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0