Slow dancing..

När julen är här, så frostig och sval
när året har börjat och går mot final
snart så kommer tomten till oss
snart så kommer tomten till oss
snart så kommer tomten heem till oss..


Det var låten jag gick och små sjöng på medans jag vandrade genom snön till bussen imorse jag missade dock bussen men. 
Sen när jag väl kom till skolan så skulle vi ha styrka vilket Anna på något sätt lyckades ändra till anslappning (sova i 40min).
Efter det vare sh  som var lika tråkigt som vanligt USCH. Sedan svenskan och då satt jag och Fanny bara och skratta åt alla dumma meningar i våran bok.
Efter lunchen fick vi lära oss tango av några proffs och det var faktigt riktigt roligt fast ganska så svårt men shit va duktigt dom var :O AAAH!!

På kvällen så lagade jag och Pernilla middag själva de vart baconlindad kyckling, pommesfrites, vitlöksbröd och sås.
Sen bakade vi kladdkaka med marabou helnöt i Mmmm.Vi åt för alla fattaiga barn i afrika + lite till.
Vi såg på Idol och Johan är kvar Woohhoo! Sen försökte vi se en film men som vanligt så somnar vi efter ca:20min men det var kul iaf.

Amanda har gipsat handleden och jag lider med hon så nästa inlägg ska bara vara till och men jag måste ha den andra datorn så det kommer sen.

GRATTIS ISAK !!!

Kram Jossan


 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vår bok äger..iaf förut, nu är den asläskig! Haru läst kap 10? eww inte skoj

2008-10-25 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0