Holes.


Det är en söndag morgon och jag sitter och läser 100000000000000sidor i holes inte så himla roligt men men.
Snart  ska jag iaf göra mej klart för att fara och leka med Isak och Lisa. Sen blire träning, sen middag, sen ska jag och Pernilla fara ut och springa, sen andra avenyn,sen sova.

Som Julia skrev så äre utvecklingssamtal imorgon
så då blir sovmorgon sen stan med mamma riktigt nice :D

Jessica och Linnea är just nu i Kreta och har det bara bra (hoppas ja).
Har kollat på deras hotell och det var INTE fult. Är ganska så avundsjuk jag vill också fara utomlands men jag får väl taggar Paulinas 18årsfödelsedagsutomlandsresa i sommar.


Dagens skämt går ju sämst med det är därför att jag kan 2skämt och dom har jag redan använt så. Hahah!



Hos frisören:
-Ska jag kamma bena, herrn?
-Nej tack, jag har så lite hår på dem!

Kram Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0