Men nu när vi landat är marken allt vi ser

Kort och gott kan man ju säga att Housen gick riktigt, riktigt kasst idag och sånna dagar gör mej smått irriterad, less och besviken.

Annars rullar det på som vanligt. Imorgon har vi tangoworkshop och jag måste leta fram kläder. NU!

Uppenbarligen är inte Amanda superduktig på att följa bloggar. Men det är lugnt, hon sjöng fantastiskt idag och det förlåter henne! Läxan står dock kvar så här får du ännu en uppgift, Amanda:
Du vet min filmmani som jag brukar hamna i? När jag ser samma film varje dag i minst två veckor? Jag har hamnat i nåt liknande igen men nu gäller det musik. Därför finns det några låtar som jag gärna skulle ha på min ipod..
Här kan man tro att uppgiften slutar. Det vore ju lagom om hon bara behövde svara på frågorna. Det är ju trots allt bara andra dagen. Lurad! Det finns en fortsättning men den är lite mer allmän. Om någon känner för att vara snäll mot Julia kan ju denne nån fixa fram:

Nicole Nordeman - Why (Lämpligtvis Jo The Pro?)
Nicole Nordeman - What if
John Mayer - Waiting on the world to change
Stevie Wonder - Positivity
Lifehouse - Everything

En spanienresa är jag förresten på Jossan!

Dagens citat
- Sen kommer ni säkert börja prata om runer.
- Vem är det?
- Sen kommer ni säkert börja prata om runer.
- Ja, jag hörde det. Men VEM är det?
- RUNOR!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har Positivity, Everything och waiting on the world to change :)

2008-10-16 @ 20:57:57
Postat av: Anonym

Alltså, du julia, jag tror att det ska finnas en blå sanlingsskiva i mitt gamla cd-ställ hemma, typ en WoW-skiva eller nåt sånt. Där finns en jättebra Nicole Nordeman-låt som heter "four seasons" eller nåt liknande...kolla om du hittar den! /syster

2008-10-16 @ 22:12:16
Postat av: Julia

Matilda: Dom får du gärna skicka till mej en vacker dag =)



Syster: Jahaja, det ska jag kolla upp. Skivan vet jag mycket väl var den är - den flyttade till mitt rum för ungefär ett år och några månader sen..

2008-10-17 @ 19:14:01
Postat av: Amanda

Jaha, du vill ha dom låtarna du jah... HUR ska jag lösa det? ;)

2008-10-22 @ 19:01:02
Postat av: Julia

Ja, jag vet inte riktigt men när du kommit på det kan du ju höra av dej..

2008-10-22 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0