Matte suger.

 Idag var det öppna kurser.
Dn1 vi hade modernt så vi såg nog väldigt roliga ut när vi står där och skakar hela kroppen eller när vi ligger på golvet och trycker fram oss eller då vi kör pluto eller då vi kör en dans utan takt så alla gör olika. Hahahah!
Men vi va duktiga iaf tycker ja.
Dn2 hade balett och dom va så duktiga så enligt mig men inte enligt Robie " Det här va inte vackert, meeeeen orginellt"
Dn3 Körde jazz och gud va snabbt dom lärde sig dansen AAAHH  PANIK!

Hade matteprov nyss och de gick ju helt underbart fantastiskt... NOT
Men jag borde få G iaf och jag kanske till och med kan hoppas på VG. Haha!!
Efter provet så sa alla vad vi hade fått på någon konstig uppgift och alla svarade olika så vem vet.


Grattis dina citat gillas.

Nu ska jag göra en novellanlys BLÄÄÄ jag fattar inte varför vi måste kunna gör de? helt onödigt det är ju aldrig så att jag kommer behöva det i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0