Jag hoppas att du hittade det du sökte

Jag är så laddad för känslan som kommer infinna sej i mitt hjärta imorgon efter klockan fyra så det är nästan olidligt.
Nej, det är inte kärlek.
Det är glädje.
Ledighetsglädje
Inte helgglädje.
Inte studiedagsglädje.
Inte sjukglädje.
Inte utvecklingssamtalsglädje.
Inte kompglädje.
Höstlovsglädje!!
Med tanke på att detta varit det enda jag och Lydia pratat om i veckan så är det kanske som kärlek ändå.
Skola i all ära. Miggan i skyarna. Danslektionerna i toppen (trots att vi inte varit så varierade i veckan + att det väntar ännu en moderntklass i morgon). Att slippa vakna 05.35 är ändå en väldigt skön känsla.

För övrigt kan jag meddela att min mor nyss skrek så att jag fick panik och rädsla i magen. Hon såg på Höök. Själv väljer jag att inte utsätta mej för sånt. Holes med sina "yellow spotted lizzards" och "rattlesnakes" räcker gott för mej. Dock kan jag inte påstå att jag tyckte den var så trist som min vän uppenbarligen tyckte.

Annars kan jag inte berätta något mer än att bussen hem gick sönder idag. Bjurholmsbussen - INTE Vännäsbussen. Ni vet vem ni ska klaga på.
Du kan ju börja snuffsa på lite argument för din minikommun nu Nina. Inte ens bussarna (som så vitt jag vet inte har något direkt liv) vill dit. Men det är lugnt, du är bra hur som helst.

Dagens citat (Hördes för övrigt på bussen som fick komma och rädda oss ur den kniviga jag-är-en-buss-som-inte-vill-till-Bjuris-situationen)

Två tjejer, kanske 14-15 år och troligtvis systrar, hänger på sätet (ja, dom bokstavligen HÄNGER). Plötsligt tar den ena sin systers (?) mobil varvid ägaren mycket irriterat svarar:
- Nej, du får inte ta den där! Du kommer säkert kolla på det och sen berätta för pappa. Men gör du det, då ska jag DÖDA DEJ LEVANDE!!
Det är mer skrämmande om du tar livet av en död.

//Julia


Kommentarer
Postat av: JO

Ja, jag måste säga att det där citatet var riktigt kul:) jag sitter här och skrattar för mig själv:)

2008-10-24 @ 12:33:47
Postat av: Julia

Haha, jag vet! Tänk dej då hur jag ville reagera när jag hörde det =)

2008-10-24 @ 17:49:52
Postat av: amandana

jag ska döda dig levande!!!

2008-11-02 @ 22:56:34
Postat av: Julia

Hjälp!! Jag darrar av skräck!

2008-11-03 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0