Handens fem fingrar.

Aj Aj Aj min hals är inte okej så vi kan ju alla be en bön om att den ska bli bra till streeten imorn.


Jag blir galen på bilden jag kan ju tusan inte rita någonting, AAAAH!!!!!


När man sitter på bussen och luktar illa är något övertrött, hungrig, otaggad
ah då slutar det med att man sitter och räknar upp alla saker man kan om David (18saker INTE illa).. Hahaha!


Har nog aldrig varit så taggad på jul någonsin.
Jag och Amanda satt och pratade om hur otroligt mysigt det skulle vara
att åka tåg ner till Stockholm i vinter och köpa julklappar.
Sitta på tåget äta skumtomtar,lyssna på musik aah bara det skulle ju vara halva nöjet.
Det ska måste vi försöka fixa någon gång.



Julia ha det så bra där nere och hoppas din bil resa blir lika bra som du hoppats på <3

Svensken till sina engelska vänner:
-Vet ni vad jorden heter på latin?
-No, tell-us!

Kram Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0