Han sa så mycket vackert...

...mycket mer än jag förstod.

Idag skapade det forna NCK tillsammans för första gången sen...jag vet inte. Minst ett år är det iallafall. Två i dansanta sammanhang. I vilket fall som helst höll vi sams bättre än väntat och kom också längre än vi vågat hoppas på. Trots allt.


"Asså, jag fattar inte vad jag gör för fel här...Näää, titta vilka roliga kottar!"
Hanna Nestander

- Kolla vad söt Julia är.. Lite sur sådär!
- Fast jag är ju inte sur
- Nä, men du liksom står där
Främst Amanda Kreuger
"Sen tog han kroppsdelar från döda lik"
Hanna Nestander
"Åh, känner ni?! Det smakar precis som sån här riktigt yoghurt!!"
Kan tänkas att det har nåt att göra med att det faktiskt var yoghurt Amanda Kreuger.


 

"Jag ser om jag kan lyfta ett ögonbryn samtidigt."
Hanna Nestander


H - Vet ni vad jag har kommit på? Alla är vi pågen-bröd
A - Va?
J - Bakade med kärlek?
H - Precis!!
A - Nää! Inte alla!!
--Kort tystnad--
J - Vill du gå in djupare på det där Amanda?
--Längre tystnad--
A - Nej...


Kommentarer
Postat av: kreugern

Haha, hur kommer det sig att jag lyckades med så många fula kommentarer just dom dagarna :O

2008-11-02 @ 23:02:02
Postat av: Julia

Amanda, det var inte unikt. Vi bara tänkte lite djupare på vad du egentligen kläckte ur dej

2008-11-03 @ 08:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0