Finns det nån som kör dej hem när du inte går?

Novellanalysen är nu så gott som klar och det ska firas. Fetfiras! En dusch ska Julia kosta på sej. Eventuellt några avsnitt av Andra Avenyn också. Sedan ska hon försöka satsa på en tidig kväll.

Det där var inledningen på ett inlägg som i min tanke skulle bli av det längre och trevligare slaget. Tyvärr verkar det inte bli så då min dator håller på att somna. På ren svenska tryter batterierna en aning.
Är "tryter" ren svenska förresten?

Ni får helt enkelt hålla till godo med detta + ett citat. Inte fy skam ändå!

Dagens citat
- Han lät annorlunda. Eller så har jag typ lock för öronen.
- Det låter som att du har lock...eller nej, vänta... Jag sa inget!
Okej, pinsamt men sant.

//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0