Dina frågor, dina svar?

Som Loppan redan meddelat har vi utvecklingsamtal idag. Det innebär att man är hemma stora delar av skoldagen för att sedan offra 2 timmar till resa och väntan inför ett 30 minuter långt möte. Vännäs är bäst.

Nog om detta. Denna morgon roar jag mej med att lägga upp kopiösa mängder bilder på apberget.se. Två album blir det och detta är ett tecken på att jag inte har alltför mycket att göra. Fast det har jag. Egentligen. Jag gör det inte. Smart.

Igår fick jag träffa Olivia, någon jag känner att jag saknat väldigt mycket. Hon är fantastisk på många sätt!

Annars längtas det ganska så mycket efter snö, höstlov och en påbörjan av julshowen.

Dagens citat
Jag vill ha nåt syrligt...jag vill ha en banan!

Sådärja! Nu ska jag se på Kråkguldet. Amanda skulle bli irriterad på mej om hon läste detta men hon följer inte våran blogg så jag får skriva vad jag vill. Dessutom har hon inte sett Kråkguldet så hon ska inte säga ett smäck!

//Julia

Kommentarer
Postat av: Frida

aww.. ändå jobbigt att åka till skolan ändå från vännes för att vara där en halvtimma :S :D



haha kram

2008-10-13 @ 20:34:38
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Julia

Japp, jag vet. Men vi överlever =)

2008-10-14 @ 11:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0