Daddy please tell me why...

...why does everyone want him to die?

En inaktivitet utan dess like har tagit vid här på bloggen. Därför ska jag nu försöka glädja med ett riktigt långt inlägg. Märk väl ordet att ordet "försöka" fanns med.

De senaste dagarna har till stor del innehållit skapande av dans i en möglig källare vilket har resulterat i att vi är klara till hälften, iallafall om man tänker klara = en koreografi klar. Samspelet kan däremot behöva genomgå en så kallad finslipning. I övrigt har vi under fyra dagar i denna lokal:

- Ätit (och druckit) 475 gram pepparkakor, 2 liter yoghurt, minst 3 bananer, 3 skivor honungsmelon, ett tiotal salta kex, minst 5 mandariner, choklad, coca-cola, 12 kanelbullar, en chokladtårta, säkert 2 liter saft och 1 kilo vindruvor.
- Filmat 7 kortare filmer.
- Insett hur roligt man kan ha med röda vindruvor.
- Lyssnat till ett X antal dumma kommentarer och samtal.
- Testat 10 olika ackrobatiska konster.
- Övat på dessa 3456643 gånger.
- Misslyckats varenda gång.
- Hört ordet "kullerbytta" nämnas i var tredje mening. Alltså varje mening som Amanda kläckte ur sej.
- Diskuterat varandras SMS-vanor OCH signaler. Främst Hannas.
- Inte bråkat eller ens varit i behov av en större disskussion någon gång!!!

Annars kan jag ju meddela att såhär ser det ut i Vännäs i dessa dagar:


SNÖ! (för övrigt är det Hammarskolan som syns i bild, inte mitt hus)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns lite som "Du är vad du äter" när du radar upp allt sådär :]

2008-10-30 @ 20:28:47
Postat av: Julia

Haha, jag vet, det var precis det jag tänkte på också! Vem är den anonyme förresten?

2008-10-30 @ 20:36:35
Postat av: Emma

åååh snööööö!!!!!!!

2008-10-31 @ 10:41:35
Postat av: Julia

Ja, det är mys! =)

2008-10-31 @ 17:32:03
Postat av: David

SNÖ! :D

2008-11-02 @ 00:18:53
Postat av: Julia

Yepp! Och det mycket tunna snötäcket ligger fortfarande kvar =)

2008-11-02 @ 10:00:13
Postat av: djuret

Haha, itne mitt hus! du är allt för söt du qbn :*

Förresten, kullerbyttor ÄR bra, om man kan!

2008-11-02 @ 23:05:35
Postat av: Julia

Haha, men nu är det så att en viss amanda (är det du förresten och varför kallar du dej då för djuret?) inte kan. Eller, det vet jag inte men hon vågar iallafallinte..

2008-11-03 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0