Aajj...

Mina armar och axlar är helt död fruktansvärt vilken träningsvärk jag har.
1balettlektion
1modernlektion
1volleybollträning
1idrott                           
och aldrig stretchat armar och axlar så massage JA TACK.

Musikarna spelade blues idag och dom va duktiga som vanligt.
Men min favorit sång måste ändå vara när Julia är trött och sjunger, så fruktansvärt.Hahah!

Otroligt otaggad på bussresan hem Slut på batteri i mp3:n, mobilen kvar på skolan, det var ingen körändåupptilllägretbuss men där var David och Niklas som små räddande änglar.

Snart kommer Jessica hem från Kreta  brun och  utvilad.
Jag tycker ja och Julia förtjänaren minst en vecka utomlands efter allt hårt arbete.
Till Spanien kanske då kan vi glänsa med våran perfekta spanska ;D

Kram Jossan





 


Kommentarer
Postat av: jessica

ja jäklar va brun ja är också... xD

2008-10-17 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0