When you miss someone the most

...it can only get better.

Nu är det sådär rysligt kallt i vårat hus igen. Innan dagen är slut kommer jag förmodligen förvandlats till en isbit. En isbit som egentligen borde plugga matte.

För tillfället är dansbandskampen igång och jag är smått fundersam på vad programet egentligen går ut på. Tar det aldrig slut? Utmanare efter utmanare kommer in... Dock kan jag inte påstå att jag är särskilt insatt, däremot imponerad att fler tittar på det än Stjärnor på is.

Annars kan jag meddela att helgen har innehållit maskerad, prodrep i plural, snöfall och halsont och att Stockholms lokala nyheter nu har fått sällskap i våran tv i form av Stockholms lokalreklam. Jag misstänker att vårat hus sakta men säkert flyttar söderut. Innan sommaren har vi nog hamnat i Tyskland.

//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0