Vi gör reklam för spilld mjölk

Hur tänker Willys egentligen?! Dom har kanske den för närvarande mest obehagliga reklamen. Överallt är det mjölk som kastas, spills, tappas och kokar över. Man får nästan ont i huvudet av den och jag fattar verkligen inte vitsen!!

Igår var Matilda här, vilket var väldigt mysigt. Vi såg på Pelle Svanslös och skrattade oavbrutet åt Bill och Bull.

Nu blåser det. Jättemycket. Och snöar. En del. Snö är mys, det tackar jag glatt för. Vind är inte lika mycket mys, det skrämmer mig lite ibland. Som nu till exempel. Jag var med om något oerhört läskigt! Vågar inte ens berätta faktiskt...Usch!

Kom ihåg att det inte är förbjudet att kommentera. Jag loggar in på bloggen alldeles för ofta och därför blir jag extra lätt till sinnet om någon har givit en snäll och söt liten kommentar. Eller en ifrågasättande om så vill.

Blås inte bort och god fortsättning,
//Julia


Kommentarer
Postat av: elodansarochler.blogspot.com

Hemavan, here I come

2008-11-23 @ 22:50:16
Postat av: Julia

Åh, bra Hanna!! Nu blev jag jätteglad! =)

2008-11-24 @ 12:18:09
Postat av: Anonym

"Mysigt, riktigt mysigt!"

Vi måste ju dra ihop oss du jag och Amanda och se Pelle Svanslös. Bill och Bull har ju nånting extra! De är superbra :D

2008-11-25 @ 19:30:30
URL: http://matildasandstrom.blogspot.com
Postat av: Julia

Ja, verkligen!! =)

2008-11-25 @ 20:56:53
Postat av: amanda L

Åh gud vad länge sedan det var jag såg pelle svanslös! jag minns när det gick som julkalender.. Jag minns att jag tyckte det var bra.. :D

2008-11-27 @ 16:10:15
Postat av: Julia

Åh, den är sjukt grym!! =)

2008-11-27 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0