Shine your light...

ONSDAG

Hade matte prov och de gick ju stålande.. NOT!
Jag var tvungen att slå hur många procent 1/5 var på miniräknaren. Men G borde jag få iaf.
Jag börjar typ först och sitter jämnt kvar sist av alla.

Såg på dans och musik 3:ornas föreställning KOMA.
Den va ju så sjukt bra så aah. Min favorit var with you så himla fint dom dansade och dom hande världens känsla. Nää usch de gillar vi stort!


En sak jag stör mig riktigt mycket på är vännäsby folk som åker buss.
Bussen hinner typ inte ens starta innan dom trycker på stopp igen
det är äckligt störande :O




TORSDAG

Idag på moderna så var jag sämst.
vi skulle rulla på golvet sen komma upp på nå fint sätt jag kom typ upp 2ggr på hela lektionen och i slutet skulle man rulla 1varv sen sätta sig jag och Fanny rulla på hur många varv som helt VARJE gång. Hahahha!  Men de va kul.


Kommentarer
Postat av: Lydia

Håller med om dom som trycker stopp på bussen typ på en gång den börjar köra!! Så grymt irriterande!! Dom verklingen står o hänger på knappen och typ ränkar ner tills bussen börjar köra åsså trycker dom! Tagga ner ju! Gaaasch, stör mej åxå... xD

2008-11-21 @ 16:28:24
URL: http://dansfreak.bloggagratis.se
Postat av: dagge

Loppan, hörde av Julle att du aldrig har fattat grejen med Viktor-filmen, är det sant (och att du skrattar för att alla andra gör det)? Det är ju helt sjukt, hur kan du inte fatta! Allt är ju bara helt hysteriskt kul.



Och jag tycker att du inte ska önska dig varken hund eller jazzskor i jul, men resa vet jag inte. Önska dig kläder och pengar!

2008-11-22 @ 00:08:06
Postat av: Jossan

Men om jag inet skrattar så tycker ju alla att man är lite koookkoooo så lika bra att ljuga om att man fattar..



Men seriöst en liten dvärg chowchow som heter leo kan de bli gulligare eller och jazzskor behöver jag ju så de är ju sjukt värt. En resa till gbg är ju de bästa älska gbg!!!

Men pengar och kläder får man ju iaf så de är ju inet värt att önska sig.

2008-11-24 @ 12:08:32
Postat av: gussis

ät potatis

2008-11-25 @ 09:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0