En spark och två äpplen...

Okej nu ska jag bara skriva roliga saker som folka jag känner sagt.

Jennie min lillasyster

De här är viktigt för att förstå de roliga sen
min mamma heter Elinor
min pappa Bosse
mina systrar Jessica och Jennie

Iaf i sitter vid köksborde då Jennie börjar sjung/rappa

"På E kan man heta Elinor på J kan man heta Jessica
på B kan man heta Bamse på J kan man heta Josefin"


Hon har även så duktig som hon är skrivit en sång som går så här.

"Sviskon mitt sviskon mitt älskade sviskon. Du gillar mej och jag gillar inte dej.
För du låter som ett svin som inte har stil.Tralala.
Där där där ser du mitt sviskon. Sviskon mitt sviskon mitt älskade sviskon.
Du är en frukt och jag är människa. Sviskon mitt sviskon mitt älskade sviskon.
Du och jag vi är ett bra team och du är ett svin. Sviskon mitt sviskon mitt älskade sviskon."


Pernilla min kusin.

"  J- jag vill också ha en pälsmössa.
  M- Ja lurvigt och skönt.
  P- JAAAA päls är sånt där lurvigt jag tänkte på en orm."

Vi gjorde vinterna första spark konster.


Nu till min personliga favorit.

Amanda mitt mobboffer.

Idag på matten så förklarar jag en uppgift för hon väldigt bra har räknat gånger hela tiden och ni måste komma ihåg att hon var seriös.

" J- Okej vad blir då de här 1x4?
  A- Vänta vänta!! öhm 16."

nu har jag själv räknat ut (ha ha ha där va ja lite rolig) att det inte är rätt tillfälle att säga att vi är ibland äckligt lika men vem bryr sig.


Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahah, b som i bamse xD

2008-11-29 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0