You´ll ask for me one day...

Mycket har hänt under den senaste veckan och min familj har bland annat lärt sig
* Att de är mycket mycket svårat att blåsa ut ett batteri ljus.
* Att vi och pizzabagare inte har samma humor.
* Att leopardklänningar och spetströjor inte behöver leda till lårlånga lackstövalar.
* Att hitta rätt på sjukhuset tar minst 20min.
* Att det aldrig är för tidigt för pepparkakor, Skumtomtar och julmust.
* Att alla blir lite gladare av snö.
* Att tofflor är det bästa som finns.











Var på vårdcentralen i veckan och kollad på mitt knä som fortfarnde gör ont och det gick väl sådär.
Det tog bland annat 3 läkare att komma fram till att jag ska fara och rönka det och säkert 30min för läkaren att förstå att min knä hade svällt upp på riktigt . haha!

" Brukar du sitta inne i ditt mörka rum
 dricka,röka och äta P-piller"
                

Nu har jag inte tränat på nästan 2veckor och gud va det börjar tråkigt.
Jag fattar inte vad folk som inte tränar gör särskilt dom som bor i vännäs.

Jag har haft den konstigaste drömmen någonsin.
" jag går förbi 3´60 norr och ser Nicklas stå där inne och tok vinka
sen är jag hos Elin och hon och Amanda
- OOH vad fint hår du har.
David är skiiiiiiit sur
- Nää jag tycker de va riktigt fult!
sen kommer Ludvig in med yatzy."


Igår kväll var jag med Elin och vi for till Amadeus som fyllde år GRATTIS
(och förlåt för våran ofina klädsel)
sedan for vi hem till Elin och grät till några avsnitt av OTH  MYS MYS!


Kram Jossan


Kommentarer
Postat av: elinpelin

anytime loppan! kom och gråt med mig! =)

2008-11-03 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0