JAjajajajjajajajajjajajaj...

Igår så hade vi två matcher och vi vann båda
Vännäs - Skellefteå: 3-0
Vännäs - Glommers: 3-2

                                               Grattis till oss!!


Idag så kom Marlene,Peder,Isak och Lisa hit och fikade innan vi gick ner och kollade på alla skylltfönster.
Vi träffade några tomtar och jag va nog lika rädd som Isak och Lisa. De är något läskigt med tomtar alltså
T.ex. på Julafton jag har ALDRIG vågat öppna dörren när tomten kommer och när man ska hämta julklapparna är man alltid lika rädd.  

Nu så taggar vi julkalendern imorn då!

Jag och Lydia har just kommit på troligen världens bästa plan vi ska uppfinna ett JA-medel.
Vi ska smyga oss i i NOsalarna och blanda en massa vätskor tills de börjar ryka och smälla och den drycken ska vi hälla i våra föräldrars kaffe. Efter de kommer våra samtala se ut ungefär såhär.

Jag - Hej, får jag flytta till Lund och börja en skola där?
Dom - Jaa men de är klart de är ju ändå bara 100mil.

Jag - Får ja och Lydia flytta till Stockholm själva?
Dom - Jaa flytta ni bara.

Helt underbart!


När vi skulle söka gymnasium så hittade ja ett helt underbart dansgymnasium i Lund men fick ju inet söka så långt borta och nu har ja kommit tillbaka till de.. JAG VILL!!!
http://www.dansomusikal.se/startsida.asp
Jag skulle iaf vilja fara på intagningsprovet SJUKT ROLIGT!

Nu håller jag på att skriva eng och de går skit jag fattar verkligen ingenting! USCH för eng.



Kram Jossan



Kommentarer
Postat av: Lydia

Ja tror starkt på vårat ja-medel :)

2008-12-01 @ 23:57:00
URL: http://dansfreak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0