Gott och blandat.

ÄNTLIGEN  efter många långa timmar,klagande samtal , lite julmust och några hoppa från en bro tankar så är mitt Ideologi arbete klart!


På baletten skötte jag musiken vilket jag tror att jag inet var så duktig på till och med läraren skrattar och om en balettlärare skrattar åt en så äre inte bra. Mitt i en övning stänger jag av musiken, sätter på fel låt mm.
Fast jag och Sara vart grym på armarna iaf så nästa vecka kommer det se ut som vi andas med armarna så fint kommer de bli.

På Idrotten hade de aerobix tävling 5 grupper med 4 i varje och dom skulle sätta ihop ett pass på 2min.
Jag, Amanda, Sara, Ludvig, Albin, Emil och Karl var jury och om jag får säger det själv en mycket bra jury.

Idrotts läraren " Du är sjuk, Du har glömt kläder, du är sjuk, du är sjuk, du har glömt kläder, du har stopp och du har gips" HAHAHHAHA!!


Idag hade vi författarbesök
- Vilka har läst den här boken?  folk räcker upp händer överallt men ingen på Dn
- Vem tycker om den här författaren?  Ingen hand upp hos Dn och så fortsatte det med andra ord vi är inte du smarta.



Nu ska jag ta och fara till Pernilla och vara dryg.

Kram Jossan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0