The Way You Make Me Feel...


Va på idrottsmedicin idag och fick veta att anledning till att mitt knä gör ont är att jag är för svag i knänen så knäskålen åker ba runt. Så på måndag ska jag fara dit och få ett träningschema Jiippii!

Vi va några från klassens om va åp skolan ikväll och sålde fika för musik och dans 3:ornas föreställning.
Det kan hända väldigt mycket roligit på en halv död skola mellan kl:18.00-21.00 ska jag säga dej.

* Jag och Signe fick nya bästisar Stockholms
* Hon är ju ganska weird
* " 3:a - fikar ni upp vårat fika nu?
   Sara - Neej vi tog bara en var. 
    sara har då 4st olika kakor framför sig. Hahaha mycket smart tjej."
* " nån konstig kille - Ja tar mer saft
     Vi - Nää alltså saften kostar ju.
   Killen - Men alltså ORKA i så fall slänger jag den.
 ÖHM som om vi skulle bry oss i fall han slänger sin mugg eller inte. hahah"
 


Nu är jag så sjukt taggad på att se 3:ornas föreställning..


Läste just Julia inlägg och såg att Josefin fyllde år GRATTIS GRATTIS!! :D


Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: Den andra Josefin

Tack för gratulationen Josefin!:)

2008-11-20 @ 21:13:51
Postat av: Jossan

Varsegod det var så lite så :]

2008-11-21 @ 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0