Skyll inte på att historien upprepar sig...

...det är vi som gör om våra misstag igen och igen och igen och igen.

Som jag tidigare nämnt bidrog helgen med ett halsont. Det onda var hos mig och spred sig imorse till nacken samt utvecklades till feber. Naturligtvis drar jag in en sjukdom vid helt fel tillfälle, det är ganska likt mig. Det har dock sina fördelar. Är man hemma en dag kan man nämligen:
- Se på Peter Jöbacks konsert
- Se på Vakna med The Voice, Rix Morron Zoo och Americas Funniest Homevideos.
- Nästan skriva klart sitt musikarbete (!!!)
- Äta otroliga mängder frukt
- Dricka te
- Se på Andra Avenyn

Det är inte alltid man får göra sånt inte...

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0