Pappa har gått ut på stan, stan, stan...

...köper där en präktig gran, gran, gran.
Fanny sa idag att jag och Jossan är julberoende. Tanken börjar borra sig ned även i mitt huvud.

Jossan är söt. Riktigt söt. Hon har lite minnesförlust ibland också. Därför måste jag dementera vissa delar av hennes kursiva del av inlägget. Alltså det om DN och mellanmål. Det är sant att vi ska få mellanmål, och det är ju faktiskt det viktigaste (tanken på mat borrade sig, till skillnad från julberoendet, ned i klassens huvuden redan första dagen). Att Robie hade sträckta knän stämmer nog också, så sträckta de nu kan bli när man skuttar eller går. Att hon sjöng var däremot ett påhitt men ett ganska roligt sådant från Loppans sida. En mellanmålssång, från balettläraren till på köpet, skulle inte vara helt fel.

Annars rullar det på som vanligt. Idag hade vi ett tämligen långt hål som resulterade i att idéer på en framvänd moonwalk växte fram. Sagt och gjort, vi övade på detta under en längre tid och utökade även kreativiteten genom att gå omlott framför spegeln och lägga till den så kallade dressyrhästen. Mycket vackert!

Dagens citat


Imorgon mina vänner ska jag öva med dessa klokhuvuden:

Vad säger ni om det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0