Pamela Andersson es muy bonita!

Just nu så sitter jag och pratar gamla minnen med Sofia spanska minnen till och med.
t.ex. Våran pjäs om baywatch, min solnedgång eller filmen vi såg då dom stoppade en gubbe i kylen. HAhahah!

Jag och Ida har bestämt oss för att skaffa en hund en dvärg chowchow vid namn Leo.
 är han inte söt så säg <33

Hade volleyboll match idag och vi vann med 3-1 GRATTIS till oss.
Jag och Ida va helt otrolig duktiga på att sitta på bänken och norsjö va helt otroligt dåliga på att klappa i takt.

Jennie
" Josses äppelpaj va jätte god fast om hon hoppar
 över äpplena nästa gång så tror jag den blir ännu bättre"

Nu är det bevisat jag och Jessica kan inte laga nyttigmat pasta med kycklig och baconsås de va grädde, cream fraiche, 100000000kg ost  men gott vare.

Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: IDA

ÅÅÅÅÅHHHHHH LEEEEOOO :D haha

vi ägde som fan idag, helt galet

2008-11-16 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0