Let it snow...

Idag när ja och Jessica kom till rönken så sätter vi oss och fikar och läser aftonbladet medans de andra kollar på oss som om vi vore helt kookkooo.
Sen när jag väl får gå in så äre världens roligaste maskin.

Läkare 1 - ställ dig med magen dit.
10sek senare
Läkare 2 - ställ dig med ryggen dit.
10sek senare
Läkare 1 - ställ dig med magen dit.
OSV.. Hhahah tror ni jag börjar skratta ganska mycket eller?

Sen när jag väl står där och ska rönka knäet så äre en hel hög med människor som står och kollar på mej hela tiden. Hahaha!!


Nu sitter jag och funderar på min önskelista.
Så de är helt okej om ni köper de till mej ;D

1. En resa till Stockholm eller Göteborg.
2. Nya jazzskor.
3. En hund

Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: jessica

vi va inte koko, de va sjuukt gott!! lätt värt

2008-11-14 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0