Låt oss aldrig bli så stora...

...att vi inte ser de små

Jag är trött. Kopiöst trött och i behov av en dusch. Istället sitter jag här och gör absolut ingenting. Skriver intressanta inlägg på bloggen om endast mig själv, något jag ogillar mycket skarpt. Att skriva om sig själv alltså. Känns som att jag missat vitsen med bloggandet men så får det vara. Banbrytare är mitt andranamn.

Idag såg jag bilder från i somras och ett visst födelsedagskalas/avskedsfest och konstaterade att BJ var brun! Alla andra får säga vad dom vill men härmed står B för brun och inget annat. Stolthet!

När vi ändå är inne på sommarspåret kan jag berätta att Amanda aldrig använder sin kamera. Hon har bilder som legat där i fyra månader. Illa.

Nu är julshowsklädshoppingen näst intill avklarad. Äntligen.

Gårdagens fel
Lydias åsikt om snö. Ja, jag vågar faktiskt påstå att den är felaktig. Det är långt ifrån okej att tycka att snö är fult och äckligt. Lika illa är det att säga att slask är bättre, före jul till på köpet!
Jag har svårt att ta det här.

Tack för uppmärksamheten!
//Juttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0