Kommer ni ihåg?

Varje dag när du knallar gatan ner
och människorna du ser
alla tycker dom som dom vill

Jag säger Hej! Hej!
Vilken underbar dag det e
då man får vara som man e
och man får leva tillsammans

Du måste lyssna till dig själv -
höra vad du vill
följa med musiken -
inte sitta still
Öppna dina ögon
öppna dina öron
samla dina syskon
och vänner
och ha det kul med dom

Det e en enkel regel
och den kommer inifrån
tro på dig själv
för det är vad det handlar om

Jag säger Hej! Hej!
Vilken underbar dag det e
Hej!
Vilken underbar dag det e!

1. Jag vill se Richard Scarys Äventyrsvärld
2. Finns nog ingen sång man blir gladare av
3. Skriva "e" istället för "är" är inte fint.
4. Nu ska jag sova

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0