Kär i en ängel...

Jag har kommit på att jag gillar Håkan Hellström han är ju rå skön.

Dagen börjar med en talrik tomtegröt innan jag gick ner till bussen där jag träffade Amelie som vanligt. Vi är otroligt osociala måste jag säga vi pratar om hur trötta vi är dom första 3min sen så sover vi typ men de är kul de me.
När vi kom fram till skolan så hade vi massage på dansträningen och det var äckligt skönt kan jag lova. sedan hade vi SH redovisning om de olika partierna och det var riktigt hemskt när alla ställde tusen frågor som man inte hade en aning om svaret på.
Sen så va de svenska de va inte så farligt som de bruka vara utan idag så kom de nån kvinna och pratade om USA.
Efter det va de lunch alltid lika spännande att se om maten går att äta eller inte och idag var det vårrullar och det var faktist gott. Min sista lektin va street  och nu vet jag exakt hur alla i klassen dansar street eftersom jag sitter HEEELA tiden men nästa vecka så ska ja va med de är mitt mål.
När jag står och väntar på bussen så kommer Amanda som äntligen hoppat av spanskan GRATTIS. När vi äntligen är i Vännäs så står vi ute i snön och pratar medans vi håller på att frysa ihjäl men det var lugnt värt de jag saknar våra samtal för vi tänker och tycker likadant så de blir som att prata med sig själv fast bättre. <33

AAAHH jag blir galen varför kan du inte bara vara dej själv
och sluta vara världens diva!

Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: jessica

gillar du håkan hellström? jag skäms över dej :o

2008-11-17 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0