Höja och sänka...

...uppåt och nedåt.

Jag funderar skarpt på att inleda hissa och dissa här på bloggen. När inlägget är klart ska jag kommit fram till hur det blir.

Idag planerade jag att ha min pluggdag, trots att de viktigaste böckerna är kvar i mitt röda, fina skåp. Det resulterade i lite datakunskap, där jag för övrigt gjorde en säljaffisch (affish, affisch, affich?) för gamla kalasprylar (ballonger, tårta och badanka). Jag lyckades även få spanskan ur världen och kom en liten bit på vägen med matten. I bilden kom jag en ruta.

Alldeles nyss loggade jag in på bloggen och insåg att Loppan inte synts till på mycket länge, trots att hon har ont i ett knä och därför inte kan göra annat än sitta still (enligt mej). Borde det då inte vara en underbar sysselsättning att blogga? Hon skulle kunna göra videobloggar, bildserier på sitt knä i olika vinklar och 4569 inlägg med roliga historier. Men icket.
Med detta som bakgrund bestämde jag mej därför för att se vem som procentuellt har bloggat mest och jag vann med mina 55%. Då är detta inlägg räknat. Dock tycker jag att vi är mycket jämlika till skillnad från vissa andra. Jag tror de vet vilka de är...

Nu har jag bestämt mej. Hissa och Dissa får vänta.

Adjö

Kommentarer
Postat av: David

Jag anar att den väldigt smidiga dissen var riktad till ludvigmedflera.blogspot.com

2008-11-02 @ 00:20:25
Postat av: Julia

Alldeles riktigt anat David, det är nästan så att jag önskar att ni gör en procentuell räkning på erat bloggande också..

2008-11-02 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0