Gratulationer

Till att börja med ska jag gratulera min underbaraoch älskade syster på 23-årsdagen. Hon är en väldigt fin kvinna som kan och har gjort det mesta. Förstört soffor och kökshandtag, tappat bort nycklar i snitt en gång per dag under sin gymnasietid, stekt köttfärs med papper på och drämt en koksnöt i golvet i tron om att den inte skulle gå sönder är bara några av hennes erfarenheter.
Trots detta är hon inte alls uppblåst eller stöddig utan en fantastisk människa.
Josefin!
Hoppas du har en riktigt fin dag och att du hade nytta av receptet med de fina bilderna!
Puss

//Julia

Kommentarer
Postat av: Josie

Oj, julia vilket fint inlägg!! Nu blev jag glad! Jag tackar så mycket i efterskott!



Ja, jag fick jättemycket nytta av det. trots det fina och tydliga receptet lyckades jag ändå bränna kolasåsen, jaja, men efter ett andra försök blev den himmelens goooood! Du skulle ha varit här och testat!



Tack än en gång för ett fint inlägg!:)

Puss

2008-11-20 @ 21:12:38
Postat av: Julia

Grattis i efterskott och än en gång! =)



Ja, jag hörde ryktas om nåt missöde med såsen men det var ju tur att det gick bra andra gången. Jag hade gärna smakat på tårtan kan jag säga,den är ju fantastisk!!!

Puss

2008-11-20 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0