Are we happy plastic people

...under shiny plastic steeples?

Egentligen tänkte jag bara meddela att det finns färska spår av Jossan här på bloggen. Ett helt färdigt inlägg som hon knåpat på under dagen. Dock har det inte publicerats och jag vågar inte göra det. Den som väntar på nåt gott...


Imorgon tar livet på Middan vid igen och jag är taggad till några procent. Dansprocenten och kompisprocenten. Samt fikatisdagsprocenten.

Annars hoppas jag mycket på att det ska finnas tid för en Piteåresa till helgen! Jag saknar min kära syster, Joel (jag har aldrig lärt mej vad han borde kallas med finare ord, måg?) och Casper/Kasper/Kassen/Morgan.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josie

Vi saknar dig med!:) jag tycker att du ska ta dig tid att komma upp! Puss

2008-11-03 @ 18:23:20
Postat av: Julia

Ja, det blir nog så. Att tiden räcker till. Tack och lov =)

2008-11-03 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0