WHAT...

Okej nu måste jag bara få säga en sak som jag har stört mig på i hela 4 dagar nu.
FILMERN BRON TILL TERABITIA!!

Den handlar om en mobbad kille som inte har några vänner utom sin lillasyster.
Hans familj är elaka mot han och ah ni förstå.
Men sen så flyttar en tjej in i huset brevid och hon har inte heller några vänner så dom blir bästisar.
De första jag tänkte va JAA nu ger dom alla ensama små barn ett hopp om att de också kommer hitta en bästis.
Men vad händer joo flickan dör så han blir ju ensam iaf. VA TUSAN!
Så kan väl inte en barn film sluta..



Mamma - Jaha kände du igen någon i kalendern?
Pappa - Men snäll alla där är ju jämn gamla med Jesus!



Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHAHAHAHAHAHAH!! omg, roligaste barnfilmen någonsin xD den måste jag se

2008-12-30 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0