Snön föll...

...jag saknar dig så.

Jag har bara en sak att säga och det är att jag troligtvis är tröttast i världen. Helst av allt skulle jag vilja låta tiden stanna, och sova i hundra år. Istället ska jag plugga lagstiftning. Ibland är tillvaron orättvis. 

Annars har föreställningarna rullat på utan större problem. Om de följande fem går med samma flyt har vi ingenting att klaga på. Så länge vi aktar oss för monitorer, svarta sockar och att tänka "S som S".

Dagens citat - Om våran loge
"Det är lite som att gå in i en dokusåpa när man går in här."

Om det syftades på klädhögarna, nonstop-pratet eller de översminkade flickorna har ännu ej framkommit.

//Julia

Kommentarer
Postat av: Dokyyyysåpan Amanda

Ha ha ha, Våran loge är så mysig. Precis som en Dokiiisåpa.

Måste säga att jag saknar den :)

2008-12-10 @ 15:19:04
Postat av: Julia

Haha, imorgon ska jag välkomna den och scenen med kyssar! Med tanke på vad de har fått utstå

2008-12-10 @ 21:29:33
Postat av: Lydi@

Som du sa idag så kommer alltid loven en vecka för sent.... Man är verkligens stentrött!

2008-12-11 @ 22:37:23
URL: http://dansfreak.bloggagratis.se
Postat av: Julia

Ja, jag vet!! vi borde alltid få en till vecka lov

2008-12-12 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0