På torsdag äts det ärtsoppa...

...på lördag är det fest.

Torsdagar brukar oftast vara godkända. Mestadels slutar vi klockan elva och har då haft Modernt och Datakunskap, det första ämnet är mycket kul och det andra genomlidbart. Då och då tycker lärarna att vi ska ha någon munter underhållning på eftermiddagarna, vanligtvis i form av novellanalysprov eller en extra engelskalektion.

Idag har jag haft en torsdag utöver de vanliga. Jag åkte till skolan, dansade, satt på SYV-samtal och åkte sedan hem i bil med min mor. Inne i Vännsan shoppade jag diverse behövligheter inför kvällens genrep samt lunch och gick sedan hem.

Nu ska jag se på julkalendern och Andra Avenyn och bara mysa.

Egentligen var detta bara en liten uppdatering...På återseende!

//Juttan

Kommentarer
Postat av: Lydia

svar: Joo, vi kommer ju göra värsta succén när våran bok kommer ut! :D



Och att ja har julpimpat min blogg beror inte på att ja är teknisk, de beror på att de är super duper enkel att ändra utseendet på bloggagratis! Men man kan dessvärre typ bara ha tåkiga utseenden....

2008-12-04 @ 15:59:28
URL: http://dansfreak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0