På Middan myser vi för fulla muggar

Ja, det är sant! Vi myser så det står härliga till och här har ni ett axplock av vad som fixas för att vi ska mysa ännu mer:

Adventskalender - Varje dag dras en vinnare som ropas ut i hela högtalarsystemet.
Mysfaktor 5/5

"Klä granen och drick glögg" - Precis vad det låter som; alla som ville fick vara med och klä den stora granen.
Säkert mysfaktor 5/5. Tyvärr missade jag detta.

Mysteriet på Greveholm -  Varje dag klockan tio och tolv har ett avsnitt av den julkalendern visats i cafeterian.
Mysfaktor4/5.

Julgård på Midgård - Förutom att jag stör mig på namnet är det en helt fantastisk idé! Hela dagen idag har vi haft chansen att se Sunes Jul, pimpa tomteluvor, bygga pepparkakshus, pyssla, dricka gratis julmust, lyssna till skolans talanger, ha avslappning och yoga med mera. Alla vanliga lektioner inställda.
Mysfaktor 5/5

Miggan är bäst!

Annars kan jag berätta att jag äntligen är klar med alla julklappar, att vi snart får jullov, att det bara är en vecka kvar till julafton, att mina kära Josefin och Joel kommer imorgon och att mina kära Johanna kommer på fredag. Förutom att det är ledsamt och blött väder är läget alltså helt okej!

//Julia


Kommentarer
Postat av: Ludvig

lite överskattning av mysfaktorn!!

2008-12-18 @ 18:16:10
Postat av: Julia

Ingen som helst överskattning! Man ska uppskatta det man får

2008-12-18 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0